Translate

środa, 25 maja 2016

MATKO MOJA, JA WIEM...



Tę piękną pieśń Bernarda Ładysza, dedykuję Wszystkim Matkom.
Niech usłyszy ją również moja, w niebie.... 

Ale Mateńko moja,  mam dziś dla Ciebie kilka słów ode mnie:

 Tak bardzo pragnę
Mateńko moja
Gładzić Twych włosów
Srebrzystą nić.
Moją tęsknotę 
Wznoszę wysoko,
Gdzie zawsze chciałaś
Z Jezusem być.

Dostałaś swoją
Hojną zapłatę
Za lata modlitw
Trudy i znój.
Może widziałaś
Przygotowany
Przez Najwyższego
Zakątek mój?

Czy wyjdziesz 
Po mnie,
Mateńko moja,
Z komnaty, w której
Lśni ciągły blask
I zechcesz przyznać:
"To moje dziecię.
Przygotuj, Panie,
Zdrój swoich łask." 








2 komentarze:

  1. Być matką to wspaniała rzecz.Dzień Matki to piękneświęto, które trzeba obchodzić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym dniu myślę ze współczuciem o tych wszystkich kobietach, które chciałyby, ale z różnych przyczyn matkami być nie mogą. I ten dzień jest dla nich bardzo przykrym momentem. Musimy być dzisiaj bardzo delikatne, my matki, aby nie urazić ich uczuć, Pozdrawiam, Nino.

      Usuń